mandag 28. november 2011

Når man sitter og glor....

Jeg er hjemme.Mye hjemme. Rakleverket er ikke helt oppdatert så da må jeg finne på noe. Ikke stå for mye,ikke sitte for mye og for all del-ikke gå for mye. Ja...da så.
Nå er det litt sittetid så da legger jeg ut noen av tingene jeg har laget i høst. Jeg har vært med på litt her og der av markeder og messer. Tingene mine har vært på flere reiser.Noen har fått nye hjem- og mange av dem hjemme igjen.Hos mor Rakleverk.

Jeg begynner med en presentasjon av passholderne mine.Eller passetui om du vil.Disse passer på passet ( Ha,ha...bokstavelig talt) og er litt festligere enn den røde skinngreia. Hvis man er opptatt av sånt noe da:-)

Her er noen av dem- jeg har flere på lageret.
                                           



























Julegavetips?
God tur!


1 kommentar: