mandag 3. januar 2011

Så var jeg også blitt en av dem

Da var det altså et faktum.Jeg er en av dem.
De som blogger om alt og ingenting,prøver å fange interessen til andre ved å gi av seg selv. De innerste tankene og følelsene skal liksom brettes ut fra nå.
Eller skal de det? Jeg tenker at MIN blogg skal bli annerledes.....men jeg har jo liksom sett for meg andres sider og tenkt at en sånn side vil jeg også ha. Nei,min blir nok ganske lik som alle andre den også. Det blir vel best sånn.
Det jeg vet er at jeg skal skrive og publisere stort og smått om min hverdag som en kreativ sjel -som aldri kan se på tv uten å gjøre noe annet samtidig,eller den som alltid må kjøpe noe man ikke trenger som kanskje kan bli til noe engang i livet og som aldri kaster noe. Enkel og greit. Jeg er en samler.En skrotnisse.Eller aller helst en inspirator for andre.
Men først må jeg lære meg å blogge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar