søndag 9. januar 2011

Dagens kreative prosjekt: Cecilias bokmerker

Ettersom det blåste noe veeeeldig idag bestemte jeg at vi skulle i hvertfall finne på noe inne. Det løste seg selv da veslemor selv bestemte seg for at det var maling som sto på agendaen. ( I tillegg til den obligatoriske bakingen vår i helgene da selvsagt).... Ja,ja...da var det bare å finne frem malesaker og ark og det viktigste av alt: Koppen man dypper penselen i med vann. Etter litt " årnings og fiks "på egenhånd tenkte jeg at det var på tide å se hva som egentlig ble resultatet og det var jo oppløftende det i og for seg: 2 hender fulle av maling og en genser som var brettet opp, klar for å begynne magedekorering....Da var det stopp for min del og jeg fant frem klistremerkene. De er foreløpig ganske uskyldige. De har enn så lenge kun havnet der de skal. Klippet noen strimler i sølvkartong og lot vesla klistre i vei. Vips var det blitt kjempefine bokmerker :-) Ideen ble liksom til underveis,men den var slettes ikke så dum-og veldig enkel. Resultatet ble jo også ganske fint synes jeg. Også så praktisk da gitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar