fredag 15. april 2011

Påsken er endelig her...og kyllingene selvsagt.

Ja,da var det omsider,og endelig blitt den etterlengtede påsken som var så sein i år at vi nesten ikke kunne skjønne at vi skulle holde ut etter jul.
 Vel...fredag og FRI og vi er igang.








Det har blitt litt gulere i heimen og litt mer fyll i skapet siden sist-og nå er det lov.
I påsken skal det virkelig inntas rikelig med påskeegg-innhold og vi skal tillate oss litt ekstra kos.








                                    Vi har fått noen nye familiemedlemmer siden sist.
                                                                            Her er de :-)







Denne pusekatten var Cecilias valg da vi skulle titte innom den lokale gavebutikken. Jeg hadde ikke hjerte til å si nei....og hun bar den på gullstol bort til kassa og fikk egen pose og var stolt som en....kylling.
Den gule dotten fikk kost seg i den rosa Kitty-vogna utover ettermiddagen.









Litt kylling-verksted ble det også utover ettermiddagen idag. Disse ble søte synes jeg. Kjøpte en materialpakke på Nille,men vi fulgte ikke oppskriften- vi brukte bare materialene.
For ei på to er det ikke så nøye om øya sitter her eller der. Det var bare viktig at det var to øyne.









Og de fikk selskap av den litt større kompisen.







Jeg må bare ha med denne. " Marianne H. 1991 ". Denne klossen  har jeg laget på sløyden på ungdomsskolen. Jeg husker at alle husstandene på hjemstedet mitt hadde denne klossen til pynt i en periode så den var nok en positiv gjenganger i lærerkorridorene dengang.
Men jeg kom til å undres over hvorfor jeg har fått den igjen av mamma? Passer den ikke inn hos dem lenger? :-) Merkelig.

God påske alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar