lørdag 28. mai 2011

Muffins-fetisj...Rett og slett!

Jeg innrømmer det gjerne ( det er jo ikke det værste...) at jeg lider av Muffins-dilla. Det vil si. Jeg liker å spise dem...men det beste er å pynte,eksperimentere og studere muffinsformer i butikken. Er det en type jeg ikke har i samlinga mi? Jeg har begynt å få muffins former i gaver og det er jo helmax!
Litt komisk er det jo at det er en gjenganger på bakerlista her i husetog en lettere lei Pappa Christer sa til oss småkokker: " Går det ikke an å lage noe annet enn muffins??" Vi rakk vel ikke å komme opp med noe svar før jeg fikk denne i bursdagsgave.








 Da holdt han på å dåne og gikk inn på en liten diskusjon om hvorvidt det faktisk er mulig å lage 500 typer muffins...og i følge boka så går det an, men muffinsbegrepet er jo relativt utvidet der da. Muffins med basilikum? Takk men neitakk.














































Her blir det garantert noe muffens etterhvert!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar