mandag 3. oktober 2011

Prinsesseminner


                                      

Blogg-loggen min viser at jeg har vært sløv. Ikke generelt,men jeg har fylt tiden min med andre ting. Vært i garasjen og malt grå panel til huset. Oh-la-la- Det er toppen av lykke. Grøss og gru for et lite inspirerende prosjekt. Nåja. Dette er bedre. Mere meg. Eller " meg" er jo faktisk å være lenket til en stige eller et stillas med en sur malecaps og en loslitt bukse og noen utgåtte sko. I tillegg til en boblejakke som er så full av årgangsmaling at den står av seg selv. Flerfarget for øvrig. Nok om det og over til dette!



Jeg kjøpte en korktavle i sommer på en brukthandel på Vinstra til informasjon. 30 kr ferdig prutet.



































                                     Nå var det på tide og la brunt bli rosa!















Siden korken suger ble det rett og slett litt snøtt med maling. Men det er lærdom til neste gang. Ja for det blir nok en neste gang på akkurat dette faktisk.



















Disse treblomstene kjøpte jeg i Danmark i sommer. Liker fargene og designet.











































Hjertetegnestifter fikk jeg i julekalenderen av mannen i huset- den ene gangen jeg fikk kalender. Dog var det rosa hjerter da! men hva stiften betyr-det vites ikke.
















Som vanlig noen detaljbilder



































Smykkeknagg og bilderamme









Voila! Prinsesseminner velkommen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar