lørdag 29. mars 2014

Bursdagsfestival 2014

HEI BLOGGEN!!!!! ( inspirert av Rosa-blogger Heidi Anette)



Vi har entret den O` store bursdagsmåneden i dette huset. Av 52 uker har vi alle rett og slett greid å bli født i løpet av 6 dager. Mini er først ut i rekken og det er jo ikke mulig å la være å planlegge dette minst to måneder før selve dagen.

Jeg skal nå legge ut litt smått om hva jeg har tenkt av pynt og diverse stæsj. Innlegget kan ikke bli postet før dagene med festival er over. Jeg har mange store planer og det spørs om de blir like "bra" som jeg har tenkt....Håper,håper :-)


Vi har lånt barnehagen hennes til barneselskapet. Vi må jo gjøre det litt personlig der. Vi voksne tenker skikkelig discobule... det er drømmen i hvertfall.

Invitasjonene vi har laget:



.






















 Papirpongponger fra TGR ( har ikke noe bedre navn jeg)
   og jeg fikk "rester" etter en barnedåp jeg var i.....























 Fuglegirlander fra TGR















 Servietter ( forskjellige typer TGR)


















 Mine favorittmelamin kopper fra Rice tar jeg med hjemmeifra


















 Sugerør med pynt ( hjemmelaget pynt av mamMarianne)
















 Dorulldekorasjoner ( samlet og pent brukt hjemmeifra)



















 Hjemmelagede vimpler og bannere ( design mamMarianne)

















Kakelysestake :-) ( Kjøpt på Harrytur)


















 Ballonger ( kjøpt på harrytrur)
















 Muffinsformer og cupcakes'






















: Kaker og snacks.......

Barbie kaka haren smart liten frøken på toppen. Jeg har fikset litt på sveisen hennes. Denne er kjøpt på Jernia
























































Så noen miljøbilder


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar