søndag 7. august 2011

Make-over av kropp er topp

Merket at denne tittelen var litt teit, men hva annet skal man finne på når man snakker om byste-make-over? nei..det får være.

Denne " kroppen " har jeg fått engang. Akkurat nå husker jeg ikke helt fra hvor eller hvem...men jeg antar at denne giveren ikke leser bloggen:-) Det var en sånn " Vil -du -ha- denne- ting"...Hvis det er DEG: gi meg et hint!


















Jeg synes den var litt for " brun"...altså...med " brun" mener jeg ikke helt min stil. Jeg kan egentlig si det sånn at mørkt brunt treverk er like tiltrekkende som treinteriør i bil (fake eller ekte...no matter)...eller en gammel Volvo 240.. Det er virkelig ikke my cup of tea for å si det sånn....(Ha,ha kjære søte 80-talls Christer som iherdig og intenst prøver å få meg til å forstå at dette er kult.:-)

Jeg vil forøvrig tro at han kommer til å elske denne søte bysten. Not.:-)














Så tilbake til The Body. Jeg malte over treverket, med hvitt og over kroppen som var dekket av et slags papir.







 




                                           Brukte sølvmaling på utvalgte detaljer




















Etterpå decoupaget jeg kroppen med en nussepuss romantisk serviett og lakket over med glitterdecoupage noen ganger.












Timeglassform. Akkurat som meg. Med litt godvilje.










                                               Nå passer den bedre inn hos oss:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar