lørdag 24. desember 2011

Julestemning kvelden før kvelden

Jeg har i hvertfall vasket gølvet og børi ved. Droppa fuggelbænd,MEN pynta tre. Har satt meg ned for å kvile og puste for ei stund.

Tenkte å legge ut mitt julestemningsinnlegg hvor jeg har tatt for meg husets pynt,med forskjellig kamerainnstillinger. Nattlysfunksjonen lager litt " Las Vegas"stil.Og det liker jo jeg. Plastic fantastic...



















Vakker vintersol.....for noen dager siden. Det gjelder ikke nå lenger...










Fineste kongla i skauen. Cecilias gave til mamma og pappa i fjor. Sukk.









Borddekorasjon-julestjerne kjøpt på Nille









 Hjemmelaget fyrstikkdekor.








Julebord







                                            

Det er ikke lett å ta bilder av juletre. Lysene og alt blir liksom helt feil. Men pynten hos oss går i gull og rødt.















Julekalenderen... Det er bare en eneste pakke igjen!

























Prinsesse julekule laget i barnehagen. Selvfølgelig ROSA!









Her er juletreet. Som sagt-lysene kommer ikke fram. Og jeg trenger ikke å vanne treet...








 Søteste nissejenta









Pakkene på plass. De bygger utover...og bortover...og enda er det noen i nissesekken og i gangen som vi ikke har plassert enda. Tror dere jenta vår er elektrisk om dagen? Oh yes!










Denne stjerna er i halm...Christer har kjøpt den til meg i Liseberg på julemarked for mange år siden. Veldig fin:-)










Nå begynte den morsomme fotoeksperimenteringa. Jeg liker bilder som er sånn som dette. Ute av fokus og litt sånn " Oj-var det sånn det ble" aktige...








Samme her...









Dette sølvhjertet har jeg kjøpt på julemarked i Liseberg for to år siden








Smilefjes








Julegave til Christer fra jobben hans. Han kom lykkelig hjem og fortalte at han hadde fått sin første svibel. Good luck mister Christer.











Også juleeplene til Ceciliamor. Hun elsker de ekte Snøhvit-forgiftede-blankpolerte eplene.
Og jeg hadde litt sansen for dette 50-talls fotografiet...




God jul til alle kvelden før kvelden....Vi skal kose oss veldig...Og kanskje jeg skal blogge om Nissemor:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar