onsdag 1. juni 2011

Inspirasjonskveld for kreative damer

Da har jeg nok engang forsøkt å frelse bygda med mine kunnskaper om kunst og rare fenomener. Jeg må si jeg blir veldig imponert over innsatsviljen og engasjementet til alle sammen rundt omkring. Jeg har jo kjennskap til at flere mener fyrstikkmennesker er det beste de kan få til og det er jo i og for seg kanskje ikke så ille det. Det viser seg at de fleste blir en smule overraket over seg selv når de har laget et helt bilde eller flere der ingen fyrstikkmann er i sikte....
Jeg har i dette innlegget vært i Lundebygrenda barnehage og hatt inspirasjonsaften der. Det var kjempehyggelig og det ble SÅ fine resultater! Jeg har fått lov til å legge ut bildene,men jeg har selv valgt å redigere noen der nærbilder av barn og andre " personlige ting " er med.
Jeg fikk dessverre ikke fotografert alle de ferdige resultatene heller men det er mye å titte på likevel!







Et lite stemningsbilde..... før det braker løs og blir skikkelig rotete og herlig kaos...
Jeg hadde tatt med decoupagedekorerte lykter for anledningen.






Noen skrytebilder hadde jeg selvsagt i " kurskofferten " (det så egentlig ut som jeg var på vei til Ibiza..)






Et lite bord med ulike gjenstander man kan bruke i fri utfoldelse








Så er de i gang...jeg håpet de var gode på rydding også:-)































Det brukes ulike teknikker men hovedteknikken de fleste valgte var decoupage og servietter.










...og nå kommer resultatene......anonyme for anledningen
































































Maling






























Disse to bildene ble skikkelig fine mot den grå låvedøra




















Her er det blandt annet brukt ekte bjørkeblader og trykk med kjeks










Ble du ikke inspirert nå...ja da er ikke det dissa damenes feil :-)


1 kommentar:

  1. Har du lyst til å lære om decoupage eller andre teknikker send gjerne en mail:-) Hilsen Marianne

    SvarSlett